/ Lina /

Skridskor och nya jobbet

 
Dagarna rullar på. Helgen avslutades med att vi åkte till XXL och köpte varsitt par skridskor. När vi kom ner till Hövern för att åka ett varv blev Rod helt förvirrad när vi hoppade ner på isen. Han som är van vid att det är öppet vatten förstod inte riktigt grejen men när han väl kommit på isen fattade han galoppen. Jisses som han sprang och röjdes omkring tillsammans med oss när vi åkte. 
 
 
Efter helgen har veckan mest bestått av jobb och träning. Jobbet rullar på och jag trivs så himla bra. Nya kollegorna är så goa och alla är positiva och hjälpsamma. Varje morgon tar vi en kopp kaffe tillsammans innan vi drar igång med patienterna. Mysig morgonrutin och bara det att få dricka bryggkaffe är lyxigt efter ett par år med maskinkaffe. Jag ångrar inte mitt beslut att hänga på Frida en endaste liten sekund!!
 
Nu ska jag dra igång ett avsnitt SKAM innan det är dags att sova. 
#1 / / Tessan:

Jag ser fram emot att få komma till er hela 3! gånger inom snar framtid och se hur du har det på jobbet😊ska bli spännande och roligt!!!

Svar: Och vi ser fram emot att träffa er på kliniken :D
Lina

#2 / / Frida N:

Blir så glad av att läsa ditt inlägg 💗

Svar: 💗
Lina