/ Lina / Resor /

Home sweet home

Två thailandsresenärer strax innan landning efter 12 timmars flygning. Trötta men glada och lyckliga!
 
Efter två veckor i underbara Thailand landade vi igår på svensk mark igen. Strax innan kl 21 kom jag hem till Olle och Rod och det var så mysigt att pussa och krama dom båda igen. Inatt vaknade jag 02.40 en första gång, därefter 05.40 och då klev jag upp. Från då har jag hunnit med att släppa ut hästarna och fixa stallet, tvätta, äta frukost och strax ska jag iväg till Emma på en förmiddagskopp. Vid lunch ska jag på Karins pass på R2P och i eftermiddag ska jag baka bröd till morgondagens avslutningsfika på jobbet. Det är så skönt att ha ett par lediga dagar nu innan nya jobbet drar igång. Är så taggad inför det nya nu och någon jobbångest som jag annars brukar få efter avslutad resa finns det inget spår av.
 
Hur som helst, vi har såklart haft det helt fantastiskt och jag ska dela med mig av många foton från våra två veckor vartefter. Systemkamerna fick stanna hemma denna gång och telefonen fick agera semesterkamera vilket den gjort bra. I bra ljus är den en väldigt bra vardagskamera!