/ Lina /

Årets första x 2

Imorse drog jag iväg ett sms till Emma med en springförfrågan. Hon nappade snabbt på mitt förslag och en stund senare var vi iväg på årets första tur. Vi sprang knappa 6 km i ett lagom prattempo. Otroligt skönt! Mina ben var lite stumma till en början från gårdagens korta pass i garaget men det släppte snart så fort cirkulationen kommit igång. Passet igår innehöll lite frivändningar och stötar, frontböj, hantelryck och KB-svingar. Hann inte med träning inne i stan på R2P. Frida och jag lunchade med en mammaledig kollega efter jobbet och till kvällen åkte Olle och jag in till stan. Där käkade vi mat på Härlig Pasta med Jacob och Sara och därefter åkte vi och bowlade. Vi satt kvar till stängning på bowlingen så här tog vi morgon först efter kl 8 för ovanlighetens skull. 
 
 
Löpturen gav mig världens flow och jag har fått massor gjort idag. Storstädat, bäddat rent, tvättat, varit till Mirum och köpt present till William och handlat mat. Medan jag städade fixade Olle lunch och den åt vi ute i solen som värmde så skönt. Det blev en årets första på den också - lunch utomhus. I Sverige alltså för ute åt jag ju varenda dag i Thailand. 
 
En härlig dag som avslutas med pizza och soffhäng!