/ Foto - barn / Lina /

Julia 6 månader

 
Här är ett gäng foton på lilla Julia från när jag fotograferade henne för ett par veckor sedan. En riktigt liten glad skit som rullade och ålade omkring på golvet. Det känns ju helt galet att hon bara för några månader sedan var här som ett litet nyfött knyte som inte gjorde mycket väsen. På tal om sistnämnda så ska jag fota en liten ny människa under påskhelgen. Äntligen har Tove fått sin lilla bebis! 
 
#1 / / Caroline:

Vackra bilder, så söt liten tjej. :)

#2 / / Anna:

Hi hi, hon ler med hela ansiktet min lilla goding 💗 Jättefina bilder! 😘

Svar: Ja, verkligen! Sötnosen!! Tack :)
Lina

#3 / / Mirre:

Det var länge sedan, kommer du ihåg mig? Hoppas att allt är bra =D

Svar: Hej! Ja, det gör jag :) Tack, allt är bra här, hoppas det är desamma med dig :)
Lina