/ Foto - gravid / Lina /

Snart nyföddfoto

Med bebisen i magen i början på augusti
 
I måndags föddes Annas och Peppes andra lilla flicka. Det innebär att nyföddfoto är på G inom de närmsta men opassande nog så eskalerade halsontet som kom smygandes i måndagskväll och igår vaknade jag och mådde skit. Idag är halsen lite bättre men istället har förkylningen gjort entré. Någon feber har jag inte men tempen är förhöjd och fy tusan för den tryckande hetta som är ute i kombination med det. Jag älskar den underbara sensommarvärmen egentligen men just nu så hade jag inte tackat nej till krispig, fräsch höstluft. Tidigare tog jag en kort promenad med Rod och jag trodde jag skulle krevera av värmeslag och utmattning. Det var helt stilla och en dag som denna finns det bara ett lämpligt ställe att vara på om man ska vara utomhus - sjön. Den här dagen vore perfekt för wakeboard men det är ju inte tänkbart för min del. 
 
Håller nu tummarna för snabbt tillfrisknande så vi kan fotografera snart. Ju förr desto bättre men viktigast av allt är att elaka virus och bakterier är väck så den lilla inte blir smittad med något.