/ Lina /

Mot nya äventyr

 
Efter årsskiftet lämnar jag Folktandvården efter drygt 4 1/2 år för jobb privat i Söderköping. Det är givetvis med visst vemod för jag trivs jättebra som det är och jag kommer att sakna alla arbetskompisar så himla mycket. När den här chansen kom så fanns det trots det ingen tvekan. Jag är helt övertygad om att det här kommer bli väldigt bra. Frida ska ta över en klinik och behövde en hygienist utöver den personal som redan finns och det var då jag kom in i bilden. 
 
Att få göra det här med Frida känns lite som en dröm och jag är förväntansfull inför vad som komma skall. Innan det nya ska jag ladda upp batterierna i Thailand med Ida. Vi åker annandag jul och stannar i två veckor. Vi blev förälskade i landet när vi var där 2006 så att få återvända 11 år senare känns fantastiskt. Det blir minst sagt en händelserik start på det nya året.
#1 / / Louise:

Tror du har gjort helt rätt val Lina, ska bli roligt att få följa dina nya äventyr! Kram

Svar: Tack Louise, tror det också. Kändes skönt att bolla lite med dig. Det gav mig en ännu större knuff i ryggen även om jag i princip redan hade bestämt mig. Kram!!
Lina

#2 / / Ida:

Grattis!! Spännande utmaning.

Svar: Tack! Känns väldigt spännande :)
Lina

#3 / / Frida:

Läste detta inlägg först nu! Lina, jag är så glad att du vill följa med på detta äventyr med mig 💗😘

Svar: Och jag är så glad att jag får följa med!! Puss!
Lina