/ Hälsa och träning /

Höstsol

 
Den här helgen har varit riktigt energigivande och mycket har nog med solen att göra. Tänk vad den gör för humöret. Igår morse startade Frida och jag dagen på bästa tänkbara sätt. Vi sprang som planerat längs kanalen och turen landade på 10 km. Vyn ovan är bara ett stenkast från kliniken så här kan det tänkas bli fler turer tillsammans. På eftermiddagen åkte jag och fotograferade två små bröder och det gjorde inget att vi fick skjuta på fotograferingen en vecka när vädret blev så himla härligt den här helgen. Jag kommer givetvis visa ett par foton vartefter.
 
 
I morse åkte Rod och jag bort till Karin och tog en kopp kaffe i solen. Underbart! Vi lunchtid åkte vi in till stan och körde vårt explosiva pass. Idag satt det mesta och jag behövde det här passet efter förra veckans skitpass. Är för jävla snygg när jag frivänder. Finns stora likheter i dessa miner och de miner jag gör när jag hoppar med wakeboarden haha. 
 
 
Olle har hjälpt till att jaga änder på jaktprov för hundar hela helgen så vi har knappt sett röken av varandra. Nu är han hemma igen och vi ska strax avrunda helgen med att äta pulled chicken.
 
Idag är det förresten två år sedan farmor lämnade oss så ikväll tänder jag ett extra ljus för henne. Jag kan inte greppa att det redan är två år sedan den sorgliga dagen. För alltid älskad och saknad!!
#1 / / Emmis:

Vilken härlig helg du har haft! Mycket träning och sol, underbart ☀️😘

Svar: Ja, den var underbar! Puss
Lina