/ Fest / Lina / Nära och kära /

Världens bästa dag

 Nöjda, glada och svettiga efter ett tufft träningpass
 
Jag finner inga ord för hur bra gårdagen blev. Så glad och tacksam över mina fina vänner som tillsammans med mig gjorde dagen till den bästa. Alla uppskattade träningspasset väldigt mycket och verkade tycka det var roligt att få prova något nytt. Karin är så otroligt duktig och pedagogisk i sitt sätt att lära ut och hjälpa till att vägleda rätt i genomförandet av övningar. Det kan jag definitivt säga utan att vara partisk. Alla fick bland annat prova att göra knäböj och marklyft med skivstång och det gick toppen för samtliga. Starka tjejer!
 
 Post-workout med ett glas bubbel // Pre-workout med Karin
 
Träningspasset toppades sedan med en underbar kväll hemma hos Emma. Vi minglade med bubbel, åt tacos och marrängswiss och mellan bubbel, mat och snacks hade jag ordnat lite aktiviteter vi sysselsatte oss med parvis. En tipspromenad om mig, en "Vem...?" där de skulle para ihop varje påstående med en person på festen samt ett musikquiz. 
 
Min fina Frida åkte hela vägen från Helsingborg för att fira mig // Musikquiz // Marklyft på G
 
 En groupie med hela högen minus Frida som lämnade oss lite tidigare
 
Mer foton från festen kommer som är tagna med systemkameran men det är jag alldeles för trött för att ta tag i just nu. Jag vaknade som vanligt tidigt i morse trots att jag inte somnade förrän runt 2. Emilie sov kvar här och efter frukost åkte vi ner till Liljeberga med Karin och myste lite med pållarna. När Emilie åkte vidare hem till Linköping tog vi en promenad i solen. Så stilla och lugnt idag. Igår var vädret också fint men till skillnad från idag blåste det iskalla vindar. Just nu känns det lite deppigt att den här dagen är över som jag så länge sett fram emot men vem säger att man måste fylla jämnt för att fira på det här sättet ;-)