/ Lina /

Härlig sommardag


Vilken underbar sommardag och vilken tur att jag slutade tidigt idag. Det gjorde även Olle så vi drog till Hövern ett par timmar under eftermiddagen. Olle åkte wakeboard för första gången för i år medan min premiär väntar lite till. Jag nöjde mig med att köra båten och sedan ligga som en strandad val på en klippa. Var i vattnet en gång för det var olidligt varmt uppe på land. En fin uppladdning inför kvällen som spenderats inne i stan på Burgers&Bangers. Anna fyllde år i början på maj och nu firade vi henne med att bjuda på mat. Riktigt gott! 
 
Igår hade jag sista passet för terminen och det blev ett högintensivt sådant där vi avslutade med backintervaller. När jag kom hem åt vi Pauluns Supermix som tillbehör till grillad kyckling. En ny favorit i skafferiet. Så himla gott och full av nyttiga näringsämnen. Mixen innehåller en kryddblandning som ger väldigt god smak. 
 
Nog om det. Nu är det sovdags. Känns skönt med lite sovmorgon imorgon men i vanlig ordning lär jag väl bli väckt av tuppjävlarna hos grannarna runt kl 3-4..
#1 / / Anonym:

Nacka tupparna😉

Svar: Haha, ja jag har god lust!! Eller "råka" skicka över Rod på dom.. :P
Lina

#2 / / Anonym:

Glömde ju skriva att det är Hanna som kommenterar😊