/ Lina /

Acroyoga

Nu börjar det att dra ihop sig mot semester. Tre arbetsdagar kvar varav fredagen är en halv sådan. Det tackar jag för med tanke på att vi åker till Västkusten på lördag och har lite att stå i. Olle gick på semester den här veckan och han ligger på väldigt mycket plus hos mig just nu. Igår hade han rensat och städat ur lillgaraget och idag när jag kom hem hade han gjort desamma i källaren. Båda utrymmena har verkligen sett ut som bombnedslag. Dessutom var grillen tänd och middagen så gott som färdig. Inte helt fel när jag kom direkt från ett tungt pass i studion med Karin. 
 
 
I söndags blåste det halv storm men vi åkte ut med båten ändå. Karin och jag blev avsläppta på en klippa och medan Olle sysselsatte sig med fiske gav Karin mina fötter pedikyr. Ett par timmar senare anslöt Jocke, David och Ullis. Killarna förstökte sig på att kitesurfa och efter många om och men lyckades de. Vi blev lite smått rastlösa efter ett antal timmar så vi praktiserade acroyoga. Så himla roligt. Dock lite risky att utföra det på en stenhård klippa så vi får fortsätta att avancera i trädgården nästa gång. Vi satte punkt på veckan med att hämta hem pizza och kebab.
 
 
Nu ska jag göra mig färdig för att sova. Jag öppnar på jobbet imorgon och börjar därmed tidigare än vanligt men det är det värt för jag får även gå hem tidigare. 
#1 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

härligt

Svar: Ja, verkligen!!
Lina