/ Hälsa och träning / Lina /

Hundmat och Superset

 
Det har varit en skön lördag som i vanlig ordning började med grötfrukost framför Nyhetsmorgon. Jag var väldigt trögstartad men till sist tog jag mig iväg till stan. Rods mat var nästan helt slut och eftersom jag glömde köpa igår innan jag åkte hem från stan så var jag tvungen att åka in idag. När jag ändå var i stan passade jag på att åka förbi gymmet. Idag blev det ett superset pass med minutvila och det blev minst sagt ett jobbigt pass. 8-10 reps på varje övning. Det kanske inte är av så stort intresse för er att veta vad jag gjort men de är guld värt för mig att ha i arkivet och kunna gå tillbaka när inspirationen tryter.
 
Frontsquats + upphöjda splitböj
Hipthrust + Golv->tak
KB-sving + Rodd TRX
Armhävningar + Dips
Benlyft mage + Knäindrag i planka
 
Pumpade ur det sista med 10 burpees och även om det var nästan olidligt just då så var det så grymt skönt efteråt. Imorgon är det jag som tar en välförtjänt vilodag för på måndag är det åter igen dags för ett högintensivt styrka/puls pass á la moi.
 
Om två timmar ska vi till Maria, Erik och Ellie och käka. Jag fixar efterrätten och det blir inte helt otippat en fruktsallad. Yummi!