/ Lina /

Två dagar kvar

 
Endast fem arbetstimmar återstår innan jag checkar ut från jobbet för en veckas semester. Att dagen D snart är här känns otroligt skönt. Vi flyger vid 7.30 lördagmorgon och kommer fram lite efter lunch. Förhoppningsvis hinner vi med någon timme i solstolen. Längtar efter att få känna solens strålar värma mot denna vinterbleka kropp. Checkade väderprognosen tidigare och det ser lovande ut. Mitt hår är nyfixat sedan ett par dagar tillbaka. Det blev väldigt askigt och snyggt men i vanlig ordning lär väl slå över till mer guldiga toner och särskilt med tanke på att jag ska till solen. Får försöka underhålla det så gott det går med silverinpackningen från Davines. Den är riktigt bra!
 
Imorgon ska jag till gymmet innan eller efter jobbet. Hoppas på att orka ta mig upp innan jobbet men jag vet ju ju hur hjärnverksamheten fungerar den tidpunkten på dygnet. Efter träning och jobb ska jag i alla fall hem och tvätta, packa och ta en långpromenad med Rod. Avslutar med en god fredagsmiddag och sedan får det bli en tidig kväll.
 
Snart ska jag bort och hålla veckans andra gruppträningspass. Maria är bortrest den här veckan så jag hoppar in för henne och hon hoppar in för mig nästa vecka. Passet i måndags blev något i hästväg och svetten rann i floder på oss alla. Intensivt och riktigt jobbigt så jag siktar på något liknande idag hehe. Deltagarna får ju vila från mig och mina pass en vecka sen ;-)