/ Lina /

Hej semester!

 
Åh så skönt det kändes att stämpla ut idag från jobbet och veta att jag har en veckas semester att se fram emot. Jag lyckades ta mig upp imorse och morgonträna och kunde därför gasa raka vägen hem med undantag för ett litet stopp på Ica. Tvättmaskinen har gått varm i eftermiddag och mellan tvättarna har Rod och jag tagit en långpromenad. Vädret var helt underbart och fåglarna kvittrade så vårkänslorna sprudlade. Jag hoppas verkligen att vintern känner sig färdig så vi slipper mer snö nu och att det kan få torka upp i backen. Jag vill ha VÅR när jag kommer hem men mars kan vara en lurig månad. Promenaden resulterade såklart i en döskitig hund så det var rätt in i duschen med honom. 
 
En del är packat men en del är kvar att få ner i väskan. Det här med att vara lite förutseende och tvätta i alla fall två dagar i förväg lär jag mig aldrig trots att jag gjort x antal resor. Jag har ju hela kvällen på mig men jag tror nog att en del trots allt behöver lite hjälp på traven och får åka ett par varv i torktumlaren. 
 
Nu ska vi strax börja med maten och ikväll blir det kycklingfajitas. Har faktiskt aldrig gjort det men alla varianter som liknar tacos brukar ju smaka gott och det ska nog även detta göra. 
 
Eftersom vi har WiFi på hotellet så slänger jag kanske upp ett inlägg i veckan. Vi får se. Vädret ser ut att bli härligt här hemma också de kommande dagarna men det känns helt okej att missa de fina dagarna. Jag har tid att njuta av våren när jag kommer hem igen :-) 
#1 / / Madeleine:

Hej! Har följt din blogg i flera år men har nog inte kommenterat så många gånger. Har en fråga om fotografering, om du skulle vilja hjälpa oss att fota? Finns det någon mejl jag kan nå dig på?

Vare sig du är intresserad eller ej så är du sjukt duktig på att fota :)

Svar: Hej! Vad kul att du lämnar ett litet avtryck och tack snälla för att du tycker det. Maila mig på [email protected] och berätta vad du vill fota osv så kan vi kanske ordna något 😊
Lina