/ Foto - gravid /

Spontan fotografering med Anna

 
Det här året har jag inte varit vidare flitig med kameran. Suget har inte riktigt funnits där men ibland får jag mina infall. Igår fick jag ett sådant när Rod och jag gick kvällspromenad. Inte mycket tid att spela med med tanke på att solen går ner strax efter klockan 21 nu. Jag ringde Anna och så snart jag kom hem från promenaden hämtade jag kameran och gasade raka vägen hem till henne. Eftersom det blev så spontant och Nova var på G att lägga sig hoppas vi hinna med foton på hela familjen vid ett annat tillfälle när det inte blir så hastigt. Jag är jätteglad att Anna ville ställe upp och fotona blev precis som jag tänkt mig. Här är ett litet smakprov som jag snabbt fixade i ordning när jag kom hem. Idag blir det fortsatt arbete med resten av fotona.
 
#1 / / Märta:

Magiska bilder! Så härliga. :-)

Svar: Tack snälla :)
Lina

#2 / / Miss Baby Peaches:

Vackra bilder!

Svar: Tack :)
Lina

#3 / / Anonym:

De blev superfina, hoppas du blev inspirerad till att fota mer! ❤️ Anna

Svar: Tack! Jag fick absolut mer inspiration. Du är en fröjd att fota <3
Lina