/ Lina /

Helgen

Det är söndag eftermiddag och jag ska strax åka till Emma. Fotografering av Svea och Vera står på agendan men den där solen försvann typsikt nog bakom molnen nu. Fasen. Det som skulle bli vackra motljusfoton. Oavsett lär det blir fint. Tjejerna ska syskonmatcha och jag höll på att smälla av häromdagen när Emma skickade mms på deras outfit. Passar perfekt till höstfoton! 
 
Helgen har varit kanon. Igår startade jag dagen kl 8.30 på Fresh Fitness med två kollegor, Erika och Frida. Efter ett styrkepass fixade vi till oss och åt därefter frukost på Lindahls. Mysig start på lördagen. Till kvällen var det kräftskiva hos Emma och Karl-Adam men det blev en lugn tillställning. Jag körde så jag tog bara ett glas välkomstbubbel precis i början av kvällen och vi var hemma lite innan 24. Idag har jag varit nere i Liljeberga en sväng. Gått promenad med Karin och Baron, ätit lunch och druckit kaffe medan Olle varit här hemma och städat i garaget. Bra fördelning tycker jag ;-) 
 
Dags att åka. Håll tummarna för att molnen skingrar sig!