/ Hälsa och träning / Lina / Nära och kära /

Veckouppdatering

 
Det är redan torsdag och endast en dag på den här arbetsveckan återstår. Jag arbetar lång fredag i morgon men jag ska knappast klaga. Ledigheter och byte av pass har fallit sig så att jag inte jobbat till 16.30 en fredag sedan slutet på april. När jag kom hem idag bytte jag direkt om och gav mig ut och sprang intervaller. Denna hatälskade träningsform som får mig att vilja dö under tiden men ger mig en kick efteråt.
 
Veckan för övrigt har varit bra och prova på passet i militärträning i måndags kväll var roligt. Är lite sugen på att teckna upp mig för bootcampen som börjar 8 juni och håller på fram till veckan jag går på semester. Det ligger bra i tiden men samtidigt är det tre sommarkvällar i veckan som går till det. Hmm, tåls att fundera på!
 
 
I tisdags åkte jag till Linköping efter jobbet där jag hade fullt schema hela eftermiddagen och kvällen. Först gjorde jag ögonfransförlängning, något som har kommit att bli en sommarlyx för mig. När det var färdigt mötte jag upp Frida och lille William på Espresso House. Vi fikade och tjattrade och tiden gick allt för fort. Frida berättade att målet under hennes Linköpingsvistelse var att få W att skratta högt och vem lyckades frambringa första höga skrattet ;-) Han är såå go och det hade hänt så mycket på bara en månad. Nästa gång vi ses är v. 30 och då är han 5 månader.
 
Till kvällen mötte jag upp Anna, Emma, Therese och Maria för att fira Maria som fyller år i juni. Anna hade fått nys om en skönhetsbutik som anordnar "Before after work" för små grupper där vi efter stängning fick mingla runt i butiken och fick varsin mindre ansiktsbehandling och sminkning. Basen blev bra men att fylla i ögonbryn och måla ögonskugga var helt enkelt inte deras grej. Herregud så vi såg ut! Oavsett vad så hade vi något att skratta åt och fick en rolig kväll tillsammans. Vi avslutade den på en uteservering på Stora Torget och jag som skulle upp och jobba rundade av lite tidigare. 
 
Nu ska jag förflytta mig till soffan och se Hela kändissverige bakar och därefter Robinson innan sängen kallar.
#1 / / JUNITJEJ:

Så fin den översta bilden är!

Svar: Tack!
Lina