/ Pållarna /

Underbar långrunda

 
En fantastiskt härlig lördag har det varit och under vår nästan tre timmar långa tur med hästarna sken solen på oss. Vi red upp mot samhället och tog långa Hawaii rundan som jag ibland går och det var första gången på hästryggen där. Många långa underbara galopper blev det på två pigga och glada hästar. Sååå underbart!!!
 
Ikväll tände vi grillen och grillade hamburgare, Olle, Martin och jag. Nu är de två förstnämnda iväg en sväng på jakt och jag ligger här på soffan med två tunga ögonlock. Jag ska med andra ord runda av den här dagen och ta mig upp mot sängen så snart jag skrivit färdigt. I morgon förmiddag ska Emma, Maria, Tessan och jag dra iväg Anna på en liten överraskning då hon fyller år på tisdag. Min plan är gymmet innan men just nu känns det långt borta. Jag är helt slut i kropp och knopp men känslan är kanske en annan imorgon bitti