/ Hälsa och träning / Lina /

Sommarhelg

En ny vecka är påbörjad och jag har en fin helg att se tillbaka på. Äntligen lite sommarvärme!! Igår åkte vi som planerat till skärgården och det var helt fantastiskt. Att ligga på en klippa i bikini och njuta av solens värmande strålar.. mmm! Badandet fick dock Rod stå för med de 11 grader som vattentemperaturen höll. När vi kom hem åkte jag ner till Liljeberga och fotograferade Karin och Lillen och när jag kom hem hade Olle dragit igång grillen. Det blev första middagen ute för i år men resterna av rabarber- och jordgubbspajen jag gjorde i lördags fick vi äta inomhus. Mygginvasion! Nackdelen med sommartider..

Idag är sommarvärmen åter igen borta och veckan ser inte så rolig ut vädermässigt. Det var ju tur att den kortvariga värmen prickade in helgen i alla fall så vi kunde få lite sol på oss. Nu ska jag springa bort till brevlådan och bli upphämtad av tjejen som också håller pass här. Militärträningen jag körde tillsammans med Tove förra sommaren har uppstart i Söderköping i början på juni och idag är det gratis prova på pass som vi ska på. Det blir skoj att få köra skiten ur sig. Tove var inte sen att haka på så det blir en favorit i repris från förra sommaren!