/ Lina /

Värdelöst

Lilla Svea
 
Efter jobbet svängde jag förbi lilla sötnosen ovan och mamma Emma på en kopp kaffe. Det var länge sedan sist så det var kul att ses. Vid kl 18 ses Emma och jag igen då vi ska träna ett högintensivt pass. Planen var gymmet idag men tji fick jag på de planerna.. 
 
I City var det igenbommat och det blev jag varse utanför när jag stod och drog i dörren. Sommar öppettider vilket visst innebär stängt mellan kl 12-16. Helt värdelöst! Ännu mera värdelöst med tanke på att Ingelsta också stänger mellan 12-16. Hade jag varit lite mera uppmärksam när jag var utanför F&S i stan hade jag sett det men nejdå, jag åkte ut till Ingelsta bara för att rycka i dörren där också. Fy fan så irriterande. En fet tumme ner till F&S. Okej att ett gym stänger mitt på dagen men BÅDA två. Så har det aldrig tidigare varit om somrarna..