/ Foto - djur / Lina /

Sommar!!

 
Det är inte ofta jag får vara med på foto men igår efter ett cireklpass i trädgården bad jag Karin knäppa av ett par foton på mig och mitt lilla odjur. Att ta foto i motljus är inte helt lätt men hon fixade det lätt som en plätt efter lite instruktioner. 
 
Det har varit en helt fantastisk sommaradag. Jag startade den på gymmet kl 06 imorse och efter en halvdag på jobbet åkte jag till Mirum för ett par ärenden och därefter rullade jag hemåt. Jag hoppade i bikinin så snart jag kommit hem och har sedan ägnat eftermiddagen åt att njuta av solen. Ikväll kunde jag inte få nog av det underbara vädret så efter middagen tog Rod och jag en långpromenad med Anna. Finns inget bättre en sommarkväll.
 
Väderprognosen ser lite osäker ut imorgon men är det inte väldigt mycket moln på himlen så blir det en skärgårdstur. Kan bli en väldigt fin nationaldag med andra ord.