/ Lina / Nära och kära /

Fyra år

Rasmus januari 2013
 
Fredagen den 26:e juni. Idag har jag varit stolt moster i fyra år för idag är det Rasmus fyraårsdag. Helt otroligt vad fort tiden gått sedan den där dagen han föddes samtidigt som det känns som han alltid funnits. Imorgon är det kalas för familjen men jag hoppar det och kalasar med Rasmus och hans polare på söndag istället. Passar bättre in på ett barnkalas med ett gäng vilda ungar ;-) Skämt åsido men min påfyllning av fransarna som egentligen skulle gjorts i tisdags blev uppskjuten till på söndag och att åka till Lkpg två dagar i rad kändes inte så lockande.
 
Morgondagen är fylld med andra planer. Gräset har vuxit sig långt så det ska klippas och vid lunchtid kommer Tove och hennes Filip hit. Wakeboard står på schemat. Till kvällen ska Tove och jag hem till en kollega från kliniken jag är på i projektet och käka middag. Blir mysigt. Är så kul att ses utanför jobbet för hur det än är så faller man lätt in på att diskutera patientfall på rasterna.. 
 
Nä, nu är det verkligen sovdags. Är trött efter en fredagkväll på wakeboarden. Vi åkte ner så snart vi fått i oss middagen. Även fast temperaturen var densamma som i lördags så kändes det ändå kyligare idag. Imorgon blir det förhoppningsvis behagligare när vi åker mitt på dagen. Som det ser ut nu ska ju till och med solen titta fram litegrann..