/ Lina / Nära och kära /

En härlig helg

Sötaste 4-åringen 
 
Det har varit en fin helg och den har bjudit på mycket wakeboard, umgänge med fina vänner, firande av Rasmus och påfyllning av ögonfransar. Igår kom min kollega Tove och hennes sambo Filip hit efter en förmiddag med gräsklippning och ogräsrensning. Vi åkte ner till Hövern där vi blev kvar ett par timmar. Med mycket envishet tog sig både Filip och Tove upp på wakeboarden och båda blev sålda. Till kvällen möttes Tove och jag upp hemma hos Frida och vi åt tacos och satt och pratade i timmar. En riktigt mysig sommarkväll!! 
 
Den här charmknutten alltså.. 
 
 Pusskalas!! 
 
 Frida och Tove
 
Idag blev det en till tur ner till Hövern efter ett par timmar i Linköping men tyvärr gick karbinhaken som repet sitter fast i sönder innan jag hann åka. Såå trist men samtidigt har det blivit mycket åka för mig ändå i helgen och det känns i kroppen. Jag har på gränsen till nackspärr så det kanske var meningen att den skulle gå sönder ;-) Nu är det snart sovdags. En ny arbetsvecka väntar!