/ Foto - bröllop /

Sara och Sebastian 150718

 
Sara och Sebastian har nu fått sina foton och jag kan äntligen dela med mig av fotona här. När jag kom till platsen vi bestämt att mötas på i lördags stod Sebbe där med sin mamma och Sara hade som tur var inte kommit ännu. Att få möjligheten att fånga "The first look" blev en bonus och det var magiskt. Många känslor i omlopp. Just där och då var jag fokuserad men när jag satte mig för att redigera fotona fylldes ögonen med tårar. Se och njut av fotona på detta vackra brudpar och lämna gärna en kommentar :-)
 
 
#1 / / Lisa:

Så himla fina kort Lina! Du är proffs! 💜

Svar: Åh tack snälla 😘
Lina

#2 / / Anonym:

Lina så vackra bilder. Blir så rörd känslorna för den här dagen kommer tillbaka och det känns så magist . Tack Lina.🐞❤️

Svar: Åh vilka fina ord. Tack ❤️
Lina

#3 / / Emmis:

Superfina!! Vilken känsla när de ser varandra för första gången ❤️

#4 / / Hanna:

Den dagen jag gifter mig vet jag vem som kommer att få vara fotografen! Underbara bilder, som alltid😊

Svar: Men åh tack snälla Hanna så glad jag blir :-)
Lina