/ Foto - barn /

Lilla charmtrollet Nova

 
Idag har jag inte bara haft en, utan två små godingar här hemma. Först ut var Lejla 8 månader. Det var planerat sedan innan och vilken liten glad unge alltså. När vardagsrummet ändå var i ordning för fotografering så passade jag lite oplanerat på att knäppa av ett par foton på Nova när hon och Anna ändå kom förbi för en promenad. När jag fotograferade Nova senast kunde hon inte sitta ännu så fokus var lite sittbilder och ja, den ungen är heller inte särskilt svår att charma. Se och njut. Hon är först ut! Jag älskar alla fotona men fjärde fotot är jag lite extra kär i. Lilla busunge. Hon ser ut att tänka: "Nu drar jag, tjarå".
 
#1 / / Anonym:

Du är så duktig lina! Kram amela

Svar: Tack :-) Kram!
Lina

#2 / / Vanja:

Vilka härliga bilder. Det är du bra på. Kram Vanja.

Svar: Tack Vanja!! Kram
Lina