/ Lina /

Ullaredstrip

Mys i stugan
 
Igår var det äntligen dags för vår efterlängtade Ullaredstrip. Efter ett par timmars jobb för min del hoppade vi in i Tessans bil och drog iväg. Mamma och hennes väninna åkte egen bil så vi möttes upp på GeKås och vi hann vi med lite shopping innan vi åkte till vår lilla stuga och gjorde tacos. Vi drack vin, spelade lite spel och tjattrade fram till klockat var sent. Bums i säng och upp tidigt idag igen för ytterligare ett par timmars shopping. Jag är mycket nöjd med mina inköp och ser fram emot att städa ut julen nu och få upp lite nya lampor bland annat. Vårt vardagsrumsbord har äntligen kommit nu också, 5 veckor försenat, och det ska jag hämta ut imorgon. 
 
Morgondagen kommer att firas lugnt här hemma med Karin och Jocke. Det blir klassiskt firande med tre-rätters och vi gör det enkelt för oss. Toast skagen till förrätt, rotfruktsgratäng och grillad hjort eller rådjur till varmrätt och marrängswiss till efterrätt. Nyårsaftons morgon ska Karin och jag starta med ett superset-pass i studion innan jag åker vidare och hämtar bordet. Kroppen och framförallt ryggen behöver ett pass som kickar igång cirkulationen i musklerna. Närmare 7 timmars stillasittande i bil fördelat på två dagar gör sitt.
 
Imorgon dyker mitt första av 2 inlägg upp där jag summerar mitt fotoår 2015!