/ Foto - övrigt /

Fotoåret 2015 del 1

Istället för att göra en årskrönika på året som gått privat så gör jag likt föregående år en summering av mitt fotoår i två delar. Fotoåret 2015 inleddes med att jag fick hem min nya trotjänare, Canon Eos 5d mk III, och det har blivit ett par exponeringar under årets lopp. Första månaden gick kameran riktigt varm och jag fick prova den på många småttingar i min närhet..
 
Januari
- Ellie 6 månader fick bli kameran första modell
- Irma 6 månader
- Vinterfotografering av hästarna
- Nova 7 månader
- Lejla 8 månader
 
 
Februari
- "Smash the cake" med Majken
- Syskonfotografering med Rasmus och William
- Gran Canaria
 
 
Mars
- Syskonfotografering med Alice, Clara och Elsa
- Syskonfotografering med Vera och Svea
- Nyföddfotografering med lilla Lukas
 
 
April
- William 2 månader
 - Nyföddfotografering med lilla Amilia
 
 
Maj
- Olivia 6 månader
- Syskonfotografering
- Melker 1 år
- Spontanfotografering med Ellie 11 månader
 

Juni
- Rod och jag
- Grillkväll med syster med familj
 
#1 / / Anonym:

Så himla fina bilder!! :)
Vilken skicklig fotograf du är.

#2 / / rwoh.blogg.se:

Så himla fina bilder!! :)
Vilken skicklig fotograf du är.
(Gör om, den skickades som anonym, haha)

Svar: Åh, tack snälla! Det värmer att höra :)
Lina