/ Hem/inredning / Hälsa och träning / Lina /

Härliga fredag

 
Helgen är här och efter att jag slutade 12.30 gick jag till min frissa och köpte en ny flaska Olaplex som jag nu sitter med i håret. Väl värd varenda liten krona. Jag var även in på H&M en sväng och köpte lite nya kuddfordral till kuddarna i soffan. Älskar att vi har H&M Home i stan! Efter ett par timmar hemma på sofflocket plingade det till i mobilen. Emma undrade om jag var sugen på promenad men promenaden blev istället en löptur på 5,8 km. Skönt sätt att inleda helgen på.
 
När jag kom hem hade Olle fixat middagen och idag blev det en extra god fredagsmiddag; grillad oxfilé, klyftpotatis och kantarellsås. Nu är det soffyms resten av kvällen. Imorgon ska Olle jaga duva och för min del blir det eventuellt gravidfotografering om fotoobjektet kan. I mitten på oktober blir Astrid storasyster så personen jag ska fotografera är ingen mindre än Anna. När jag tänker tillbaka på fotograferingen jag gjorde med henne när hon var gravid med Astrid så tänker jag kaos haha. Inte att Anna var kaos för hon skötte sig galant men jag hade NOLL KOLL på allt vad ljussättning heter. Ändå lyckades ju många foton bli fina trots det men det handlade om mer tur än skicklighet. Ja, det har minsann hänt en del i utvecklingen..