/ Lina /

Tisdag

 
Lite höstfint på farstukvisten om man bortser från ogräset!
 
Tisdagkväll. Min lediga eftermiddag har i vanlig ordning rusat förbi. Efter jobbet gick jag till gymmet och med lite lunch i magen tog jag tag i hemmet. Tvätta, damma, dammsuga, skura golvet. You name it. Bästa känslan när det är gjort. Rod fäller galet mycket nu så det ligger pälstussar lite här och var. Baksidan med att ha hund..! När Olle kom hem fick jag lov att sätta mig i bilen in till stan igen. Han har haft sin bil inlämnad på service och vi åkte sämsta tänkbara tid mitt i den värsta rusningstrafiken. Hade dock inte något annat val men jag fördrev tiden med Emma på andra sidan luren på vägen hem. 
 
Imorgon har jag min sista vanliga arbetsdag för veckan för på torsdag åker hela kliniken till Vildmarkshotellet på planeringsdagar. När vi slutat för dagen på torsdag ska jag hålla ett träningspas innan det är dags för gemensam middag. Även nästa vecka blir kortvecka då jag åker på kurs torsdag-fredag. Kul med lite break från den vanliga arbetsvardagen!