/ Lina /

Salta mandlar

Ser fram emot att prova denna nyhet ikväll!
 
Idag var jag äntligen tillbaka på gymmet efter två sjukdomsveckor och benen skakade när jag gick därifrån! Det var gött att få använda musklerna till lite mer än att gå uppför trappan eller till brevlådan som mest. Igår tränade jag överkroppen här hemma efter jobbet. Otroligt skönt att kicka igång cirkulationen efter många timmar liggandes på soffan. Efter mitt träningspass igår tog jag fram bakmaskinen och satte en pizzadeg. Pizza till fredagsmiddag var inte fel och det blev en riktig hit att ha pepparsalami på som vi provade igår. 
 
 
Efter gymmet åkte jag hem och fyllde på med en brakfrukost som jag åt till ett avsnitt av Dexter. Nu har jag plöjt igenom hela säsong 2 också och är redo att ta mig an tredje säsongen. Den serien är verkligen beroendeframkallande så jag vet vad jag kommer att göra gråa, dystra dagar när vädret inte lockar till så mycket annat än innemys framöver. 
 
Nu ska jag kika på något att slänga ihop till middag.