/ Hem/inredning / Lina /

Freeedag

 
Likt alla andra veckor så har även denna arbetsvecka susat förbi. Idag avslutade vi den med fredagsfika deluxe. Jag bjöd på kladdkaka med krossade Marianne karameller i och en kollega hade köpt med sig bullar. Efter jobbet gick jag till gymmet och nu under eftermiddagen har jag i vanlig ordning fredagsstädat. Ett bak har jag hunnit med också inför morgondagens kalas. Igår gjorde jag något som skulle bli en seg kaka i långpanna men trots att jag gräddade den kortare tid än angivet så blev den som en platt sockerkaka haha. Idag fick det bli ett säkert kort istället och morgondagen kommer bjuda på både lite sött och syrligt. 
 
 
Förra helgen lade jag en beställning på en trasmatta på Ellos. Med rabattkod blev den väldigt billigt och idag hämtade jag ut den. Den är lite gråmelerad och jag hoppas den döljer Rods skit väl ;-) Den är maskintvätt på den och efter att ha haft två mattor där handtvätt gäller så är det rena lyxen som hundägare. Den matchar inte soffan perfekt men det må vara så. 
 
Dags att mysa ner sig i soffan och se Idol!!