/ Lina / Resor /

Feberyra


Idag bjuder Gotland på fint väder så hela gänget utom William och Emilie är på stranden. Det är feberyra i huset. Natten till igår hade jag sprängande huvudvärk och feberfrossa i flera timmar. På morgonen tog jag tempen och mycket riktigt hade jag feber. Redan i tisdags mådde jag dåligt men jag höll nog nere sjukdomen lite med Ipren. Tack och lov verkade det vara något kortvarigt för redan igår eftermiddag var jag feberfri och idag känner jag mig som vanligt igen. Stackars W däremot tog över stafettpinnen och har haft hög feber. Gårdagen blev med andra ord lugn för min del och passande nog var vädret inte det bästa. Har nog aldrig varit med om ett liknande oväder som drog över oss! På eftermiddagen klarnande det upp och eftersom jag mådde bättre åkte Emilie, Rasmus, mamma och jag och tog en ett dopp. Svalkande och skönt efter en dag i feberångor. Egentligen skulle Emilie och jag bjudit mamma på restaurang igår eftersom hon fyllt 60 men det ska vi ta idag istället. 

Bjussar på lite mobilfoton från dagarna här :-)