/ Foto - gravid /

Vecka för vecka

Anna i v.21
 
Varje helg kommer Anna hit och fotograferar sin växande mage. Det har hon gjort sedan hon var i vecka 16 och nu är hon i vecka 21. Det har hänt ganska mycket på de här veckorna när man går tillbaka och kikar på fotona. Nu är hon mer än halvvägs genom graviditeten och tanken är att jag ska fotografera henne varje vecka fram till bebisen kommer.
 
 
Min lördag började jag med att åka in till gymmet så jag var där lagom till de öppnade vid 9 innan värsta rusningen med folk. Efter passet tog jag en kortare runda på stan för ett par ärenden innan jag åkte hemåt igen och fotograferade Anna. Resten av dagen har vi haft en lugn och skön dag här hemma. Ikväll har vi gjort hamburgare och pommes till middag och till efterrätt blev det årets första semla. Inte helt fel! Lite chips därefter och nu är jag proppmätt. Jag har en förmåga att alltid äta lite för mycket så att jag blir alldeles för mätt. 
 
Nu är det filmdags!