/ Lina /

Pom poms

 
Häromdagen när jag var på ICA Maxi fick jag syn på ett paket med silkespapper i olika pastellfärger för 20 kr. Jag köpte med mig ett och nu har jag pysslat ihop tre pom poms. Inte för att jag vet vad jag ska ha dem till men någonstans passar de säkert att hänga. Jag är egentligen inte så pysslig av mig men ibland får jag mina ryck och de här var inte speciellt svåra att göra. Jag förmodar att det är betydligt billigare att göra dem själv också än att köpa färdiga. Förra helgen pärlade jag med Ruts pärlor när jag var hos Tessan på en kopp kaffe så min kreativa del av hjärnan har minsann fått jobba den senaste veckan ;-) 
 
Imorse gav jag mig iväg in till stan en timme tidigare än vanligt och startade fredagen med ett pass på gymmet innan jobbet. Hur jobbigt det än är att kliva upp så är det så skönt väl där. Morgonträningen är den bästa! När jag slutar vid 12.30, som jag gjorde idag, är bara att åka hem och ta helgen. Den här helgen har jag en fotografering inplanerad imorgon och på söndag kommer tjejerna hit på brunch. Mys!
 
Nu ska jag sätta igång med maten och ikväll ska jag prova en ny rätt med kyckling, ädelsost och bacon. Jag tror och hoppas att det kommer smaka gott!