/ Lina /

Dagens ros

 
Fin start på dagen! Kul med uppskattning :-) 
 
Inatt sov jag i Linköping hos Emilie med familj. Mysigt att träffa Rasmus och William så här mitt i veckan. Det händer inte alltför ofta. Anledningen till min övernattning i Linköping var för att jag hade tid för skiktröntgen av min framtand på US imorse innan jobbet. Jag tittade på bilderna efteråt och det ser ju inte ut som det ska men mer än så kan jag inte säga. Nu dröjer det ett par dagar till Leyla får röntgensvaret. Röntgenundersökningen gick fortare än jag trodde så jag hann ta hissen upp till mamma på brännskademottagningen och krama om henne. Ingen dålig onsdagmorgon. Mys med R och W, morgonkoppen kaffe med Emilie, krama om mamma och så Dagens Ros. 
 
 
Sovdags nu! Imorgon väntar en förmiddag i Åby i årskurs 3.