/ Lina /

Jobb och storhandling

Rod häromdagen i bitande kyla. Nu töar det och är inte alls lika fint längre..
 
Det återstår inte mycket på 2014 och på årets näst sista dag arbetade jag först fem timmar och därefter storhandlade jag tillsammans med Emma. Vi var lång ifrån ensamma men trots det gick det väldigt smidigt. Svea sov sig igenom hela handlingen i bärselen och Vera satt i kundvagnen och underhöll mig som körde. Det kommer väldigt mycket roligt ur den där snart 3-åringens mun. "Nu är'e fest Lina" sa hon som svar på tal när jag hade plockat ner chips i kundvagnen och sa att det får vi äta det när det är fest haha. 
 
På jobbet fick jag finbesök av mamma, pappa och Rasmus precis innan jag slutade. Kul att få visa vart jag hänger om dagarna. De hade tagit pendeln till Norrköping och skulle gå och äta pannkakor efter att de besökt mig. Små äventyr som i en 3 1/2-årings värld är stora. Jag minns själv så väl när pappa och jag åkte tåg till Nkpg som en liten utflykt när jag var liten och det var så spännande att först få åka tåg och sedan att vara i en helt ny stad.  
 
Nu är jag peppad att gå på mitt livs första bodycomat pass tillsammans med Anna. Hon hade varit på ett pass häromdagen och trodde det skulle falla mig i smaken. Jag är övertygad om att hon har rätt!