Fotoåret 2014

Precis som förra året så väljer jag att göra en årsresumé av mitt fotoår istället för en personlig årsresumé. 
 
Januari
- Fotografering av Tessans stora mage där det visade sig att en liten Majken låg.
- En dag i januari fotograferade jag Astrid och hennes kusin Esma och nu när jag hittade ett av fotona på Astrid slog det mig att jag aldrig la upp mera foton från den fotograferingen. 
 
 
Februari
- Kusin/familjefotografering av en gammal arbetskompis barn och systerbarn
- Babyshower för Therese
- "Smash the cake". William 1 år.
- Nyföddfotografering med lilla Eddie
 
Mars
- Nyföddfotografering med lilla Majken
- Gravidfotografering med Maria och hennes syster Sara som var beräknade med tre veckors mellanrum
 
 
April
- Valentine 6 månader
- Utflykt med korvgrillning tillsamma med Emilie, Therese och barnen
- Syskonfotografering av en bekants fyra döttrar
 
 
Maj
- Förevigande av Annas växande mage
- Bröllopsfotografering på min gamla arbetskompis Marie och hennes blivande make Allan
- Gravidfotografering av Anna+Peppe och Maria+Erik i blommande raps
 
 
Juni
- Syskonfotografering
- Nyföddfotografering med lilla Nova
- Gravidfotografering med Maria
- Rasmus 3 år
 
 
Juli
- Fotografering av lilla, söta Alfred
- Majkens dop
- Nyföddfotografering av bedårande Ellie
- Fotografering av Karin och Baron när jag hälsade på nere i Blekinge
- Olle köpte en wakeboard och med den värmebölja som var blev det mycket åkande. Första gångerna mindre stabilt för min del ;-) (LÄNGTAR till sommaren när jag ser dessa foton!!)
 
 
Augusti
- Månadsskiftet juli/augusti var vi på Gotland, hela familjen. Älskade farmors sista resa tillsammans med oss. Hennes stora mål var att kunna följa med och det betyder så oerhört mycket att hon klarade det och att hon trots omständigheterna var pigg hela resan. 
 
 
 
 September
- Gravid/familjefotografering med familjen Åklint
- Rod i dimman
- Majken 7 månader
 
 
Oktober

- Förevigande av Emmas mage bland alla vackra höstlöv
- Barnfotografering på Hällerstad en fantastisk höstdag. Majken stod i centrum men storasyter Rut och kusinerna Alfred och Vilgot fastnade också på foto.
- Även om jag inte fotograferade farmor den här månader så kan jag inte undgå att nämna att det var denna månad hon lämnade oss och blev en ängel
 
 
November
- Nova 4 månader
- Nyföddfotografering med lilla Svea
- Julkortsfotografering med Rasmus och William
 
 
December
- Julbak 2014
- Nyföddfotografering med Alice en vecka gammal
- Fotografering av systrarna Ankarstrand
- Fotograferingp av Frida och hennes växande mage 
 
 
 Sammanfattningsvis har det varit ett rikt fotoår men mycket nyfödd-, barn- och gravidfotograferingar. Fotoåret 2015 blir säkerligen minst lika bra med alla goa ungar omkring mig och med min nya kamera.
 
GOTT NYTT ÅR!!
 
#1 / / Louise:

Så härliga bilder Lina, du är verkligen en superduktig fotograf!
Gott Nytt År!
Kram

Svar: Tack så mycket Louise!Önskar dig desamma :-)
Kram!!
Lina

#2 / / Hanna Karlsson:

Vilken fantastisk bildskatt! Du är så duktig :)

Svar: Tack snälla Hanna :-)
Lina