/ Foto - barn / Lina /

Söt kvartett

Vanessa, Vendela, Alicia och Isabella
 
På långfredagen fotograferade jag den här syskonkvartetten samtidigt som jag fotograferade deras kusin Valentine jag visade foton på för ett par dagar sedan. Fyra söta systrar mellan 3½ månader och 8 år. Tjejerna är döttrar till en bekant till mig och imorgon ska jag tillbaka en sväng till. Jag erbjöd mig då yngsta tjejen Isabella blev så trött och ledsen mot slutet att vi inte fick till några bra foton på hela familjen. De blev lite smått kaotiska och det har verkligen sin charm.. men kanske inte det man vill rama in och sätta på väggen ;-) Det blev heller inga enskilda foton tagna på henne så det är tanken imorgon. 
 
Den här kortveckan gick fort. Igår var vi i Linköping på Folktandvårdsdagen tillsammans med resten av alla medarbetare inom Folktandvården i Östergötland. Avslutningsvis kom Niklas Strömstedt och Per Naroskin och hade en scenshow för oss; Strömstedt och Freud - Du borde gå och prata med någon. Det var dagens bästa. En show med en blandning av humor, allvar och musik. Kul med lite annat och roligt att träffa andra medarbetare från andra kliniker.
 
Idag slutade jag 16.30 och efter jobbet gick jag till gymmet. Trött i musklerna åkte jag hem för att käka middag och därefter åkte vi bort en sväng till Robban och Ploy. Vi kom hem vid 22 och sedan dess har jag arbetat med fotona Valentines föräldrar valt ut. Check på den och check på den här dagen. Nu är det tack och godnatt här. Imorgonbitti ska jag ner till hästarna innan fotograferingen och fodra dem då jag är hästvakt i helgen.