/ Lina /

Försmak på sommaren

Ingegerd har varit hos Karin i helgen så jag har passat denna trio :-)
 
 
Vilken underbar helg det har varit! Vädret slutar inte att imponera och det har verkligen varit rena sommarvärmen. Galet att det bara är slutet på april. Det märks dock att det fortfarande är vår så snart solen går ner för då sjunker temperaturen fort. Vi har varit utomhus mest hela tiden den här helgen och struttat omkring i bikini och shorts. Äntligen börjar hudtonen bli något annat än mjölkvit! Igår tog Therese och jag en promenad i värmen och likaså idag. Idag hängde vi upp TRX:en i ett träd innan vi gick och körde ett pass. I eftermiddag blev det ytterligare en promenad med Emma så benen kan lägga x antal kilometer bakom sig den här helgen. 
 
Ikväll har vi rundat av helgen med tacos och en snickersglass och alldeles strax ska vi krypa ner. Imorgon är det åter igen måndag och det innebär jobb i Söderköping. En kortvecka väntar men jag ska jobba klämdagen på fredag. Ångrar mig lite så här i efterhand att jag inte tog semester då men å andra sidan så har vi bara öppet till 12.30. Jag ska istället vara ledig klämdagen vi Kristihimmelsfärd. Man kan inte klaga på hur de röda dagarna ligger det här året!!