/ Lina / Nära och kära /

60 år

Mamma och pappa på Gotland i somras
 
Hurra hurra för världens bästa mamma som fyller 60 år idag. Hon firar sin födelsedag långt uppe i norr med pappa och två vänner till dem. De är och åker skidor och det är lite kontraster mot vädret här hemma. Idag när jag satte mig i bilen efter jobbet var det 23 grader. Helt galet 28:e april!! 60-årsdagen ska vi fira ordentligt på Gotland i sommar. Längtar och ser fram emot ännu en vecka där med hela familjen.
 
 
Ikväll har jag haft ett pass ute den här fantastiska "sommar-kvällen". Det blev ett jobbigt pass där flåset fick jobba på ordentligt. Vi avslutade med intervaller i pulkabacken vid skolan och precis lika överjävligt hemska som de är, precis lika härlig är känslan efteråt. 
 
Nu är det dags att krypa ner. Imorgon ska jag försöka ta mig iväg till gymmet innan jobbet men det är lättare sagt än gjort. Jag vet ju att jag inte kommer att känna för att gå in på gymmet när jag slutar vid 12.30..