/ Lina /

Söndag

 
Söndagen startade med en morgonpromenad med Karin vid klockan 8. Bästa tänkbara start på veckans sista dag. Efter promenad åkte jag bort till Emma och tog en kopp kaffe. Vera var på sitt bästa på humör och ropade "Liiina" glatt när hon fick sig mig i dörrfönstret. Så söt! Bättre välkomnande kan man ju inte få. Liten börjar bli stor och munnen går i ett på henne. Det är inte så lätt att höra vad hon säger alla gånger men det kommer vartefter. Det viktigaste kan hon säga tydligt och det är Lina såklart ;-) 
 
I eftermiddag har vi hängt ett par timmar ute hos Håkan. Vädret har varit strålande och ett par fräknar har till och med ploppat upp på näsan som jag trodde hade sagt hej för i år. Lite skillnad mot gårdagens råa väderlek. Nu har jag tagit en långdusch och ska ställa mig och fixa kvällens middag, korvgryta. Det blir en lugn kväll på soffan innan det är dags att krypa ner och vakna upp till en ny arbetsvecka. Det är inte klokt att vi går in i oktober på tisdag..!