/ Lina /

Landstinget 150 år

Mina arbetskompisar Maria och Josefine som jag hängt med under dagen :-) 
 
Det har varit en riktigt kall dag på Tyska Torget i Norrköping. Det gjorde alltså inget alls att vara Långöra och få ha på sig en "mössa". Det gick åt! Kulturnatten pågår samtidigt så det har varit mycket folk i rörelse. Vi har delat ut ballonger, tandborstar, tandkräm och broschyrer och vår lilla monter har varit väldigt populär. Sockerutställningen förvånade många. Bara som exempel så innehåller en liten ask russin 10 sockerbitar, en drickyoggi 15, 50 cl Coca Cola 17, 25 cl Mer/Festis 10, en Risifrutti 11 och en msk ketchup 2 sockerbitar. 
 
Påpälsad men ändå galet frusen som Långöra! Glömde tyvärr sminket hemma så nos och morrhår fick jag vara utan!
Sött sovande Astrid-besök med Pippi och Herr Nilsson såklart 
 
Vi klockan 15 packade vi ihop våra grejer och nu är jag hemma sedan nästan 2 timmar tillbaka. Ikväll blir det en mysig hemmakväll. Käk med Karin och Jocke och därefter häng i soffan kan jag tänka mig. Sent lär det inte bli i alla fall för jag är såå trött. Det tar på krafterna att vara en frusen Långöra ;-)