/ Hälsa och träning / Shopping /

Träningstights

 
Röhnisch Shape Doris 7/8 tights
 
Med rabattkoden WEEKEND får man 30% rabatt på ett par shape tights i Röhnisch webbshop den här helgen. Jag passade på att beställa dessa. Velade mellan de ovan och ett par svarta med gröna och vita detaljer på benen men valet föll till sist på de gråmelerade. Enklast att matcha! 
 
Jag vaknade och kände mig bättre i ryggen men efter att ha varit uppe en stund så är den sämre än igår. Buhuu! Känner mig så frustrerad och rastlös över att vara så ofunktionell och inte kunna göra något. Jag har legat på golvet och gjort rörelseövningar en naprapat lagt upp på youtube som ska kunna hjälpa ryggskottet på traven. Jag ska ta lilla promenaden till brevlådan bara för att röra på mig och känner jag att jag fixar att färga håret så ska jag göra det lite senare. Helst av allt vill jag bara ligga helt stilla och inte röra mig alls men det är ju det sämsta jag kan göra i det här läget..