/ Foto - djur /

Mitt i veckan

 
Onsdag. Halva arbetsveckan avklarad. Onsdagar innebär jobb 10-19 idag så när jag kom hem var det bara att slå sig ner med middagen framför Bonde söker fru. Jag har inte missat en säsong sedan det startade så det har blivit en riktig hösttradition. Det är kul att följa alla speciella personligheter för visst är det alltid några som sticker ut lite extra varje år.
 
Nu ska jag ta en värmande dusch och krypa ner under duntäcket. Brr så frusen jag har varit ikväll! Koppen te värmde tillfälligt men nu är jag lika frusen igen. Fötterna är som två isbitar. Imorgon väntar en långdag på jobbet och när jag kommer hem ska jag ha pass. Karin och jag bytte dag den här veckan med tanke på mitt ryggskott. Igår var jag hos naprapaten och han trodde att jag skulle vara fit for fight för gymmet ganska snart igen. Den här veckan blir det dock träning utan vikter. Skönt att ryggskottet var så snabbt övergående, det trodde jag inte i lördags när det var som värst!