/ Foto - djur / Pållarna /

Huvudvärk och hästfotografering

 
Min vecka kunde börjat bättre. Jag har haft en överjävlig tryckande huvudvärk hela eftermiddagen och när jag satt med sista patienten så hade jag lust att resa mig upp och tacka för mig. Jag härdade ut och fokuserade på att det inte var långt kvar på arbetsdagen. Alvedon och en lugn promenad efter jobbet gjorde susen men det blev definitivt inget träningspass ikväll. Jag laddar för morgondagen då det redan är tisdag och Naturkicken igen! 
 
Jag fyller inlägget med lite foton på Adele och Baron från igår. De två första är på Adele och resten på Baron. Sistnämnda var tyvärr omöjlig att få öronen framåt på. Han som i princip alltid annars har det tyckte mest vi var konstiga och blev lite osäker men rots det så tycker jag att många foton blev väldigt fina. 
 
 
 
 
#1 / / Emilie:

Så vacker hon är, en riktig hästmodell och duktig fotograf såklart :)