/ Lina /

Sjukis

 
Huvudet dunkar och halsen gör ont. Igår vaknade jag med huvudvärk och sedan dess har den suttit i. Jag härdade ut och körde på med patienter hela dagen igår men efter en natt med dålig sömn och samma huvudvärk imorse så var det inget svårt beslut att stanna hemma. Det känns så pissigt för 1: Jag missar boxpasset ikväll för andra veckan i rad och 2: Min födelsedagspresent jag fick av Karin blir uppskjuten. Men den som väntar på något gott.. För att se det från den positiva sidan så slutar jag tidigt nästa fredag och då har vi lång tid på oss gymma, basta och fixa till oss innan det är dags att gå vidare. Det ska bli så himla mysigt!! Det här är något vi pratat om att göra länge och nu ska det äntligen bli av :-)  
 
Nu ska jag lägga ifrån mig burken och vila ögonen. Jag börjar bli något rastlös men det är bara att vila på..