/ Foto - barn /

Rut, Alfred och Vilgot!

 
Här är ett till gäng med foton på Rut, Alfred och Vilgot från i söndags innan vi gick ut och tog motljusfotona. Jag var genomsvett efteråt haha. Pjuh! Att fångra tre barn mellan 0-3 år på samma foto var inte enkelt. Att utrymmet var begränsat gjorde inte det hela lättare men vem kan tro att det är ett renoveringskaos runt oss i rummet vi var i. Jag skulle dock kunna tänka mig att hyra in mig hos Carl och Tessan för det är en ypperlig dagljusstudio med ljuset som faller in bakom ryggen på mig och med den fina, liggande tränpanelen. Ännu lite mera ljus hade jag önskat för att få det perfekt för att kunna minska på ISO-talet på kameran men det är årstiden.
 
 
#1 / / Anonym:

Så himla fina bilder!

Svar: Tack snälla :-)
Lina

#2 / / Emilie:

Helt fantastiska bilder.. som tagna ur en typ klädkatalog!!! :) duktig du är!

Svar: Tack systeryster <3
Lina

#3 / / Emilie:

Ja garantin har gått ut, köpte kameran för 2 år sedan och det var bara 1 års garanti! Hur går jag till väga för att få ut nåt på hemförsäkringen nu då, om jag nu har just den tilläggsförsäkringen!?!

#4 / / Hanna:

Wow! Underbara bilder ännu en gång, du är så duktig Lina :)

Svar: TACK :-)
Lina