/ Lina /

D-vitamin

 
Efter jobbet svängde jag förbi Apoteket och köpte med mig en burk D-vitamin. Jag hoppas att tabletterna ska hjälpa lite mot denna enorma trötthet. Imorse var jag lika trött som jag brukade vara ibland när jag skulle köra hem efter nattjobb på Briva. Så där så att jag knappt kom ihåg att jag kört en viss sträcka. Den här årstiden tar kål på mig men det är bara att hålla ut. Ett par veckor till så vänder det! Även om jag inte är något större fan av snön så är ett tunt lager välkommet. Det ljusar upp ganska mycket. 
 
Sedan jag kom hem har jag ätit lunch, tänt i pannan, dragit ett varv med dammsugaren, betalat räkningar och kastat in en fläskkarré i ugnen med lite BBQ-sås, kalvfond, lök och vitlök. Pulled Pork på G. Nu ska jag bara slappa ett par timmar på soffan och hoppas att mitt magont ska gå över innan det är dags för ett träningspass. Tisdag = Naturkicken. Idag åker långkallingarna på!