/ Foto - djur /

Fullt ös

Det blev en fartfylld avslutning på dagens pass som jag fotograferade. Vilket race och så underbar känsla i fotot även om det inte blev helt skarpt!
 
Min första arbetsvecka är gjord och jag kan summera den som att det gått bra de timmar jag arbetat. Så otroligt skönt. Idag var jag på ett första besök hos den nya sjukgymnasten och mitt intryck var bara gott. Det känns som att jag är i trygga händer. Om en vecka ska jag tillbaka igen. Efter besök hos sjukgymnasten uträttade jag lite ärenden på stan. Väl hemma igen åkte jag till Liljeberga och fotade Karin och hästarna. Jag fick såå många fina foton på Adele och henne. De lär dyka upp här vartefter men jag tyckte väldigt mycket om dessa busbilder också. 
 
På sena eftermiddagen åkte Olle och jag till Lkpg och hämtade pappas gamla skinnpaj. Imorgon stundar 30-årsfest för fyra vänner och med 80-talstema kommer den väl till användning. Ikväll har vi käkat ciabatta med kryddsalami, brie, rödlök och vindruvor. En enkel favorit här hemma!