/ Lina /

Sixten och Bosse

Karin och Jockes nya familjemedlemmar Sixten och Bosse
 
Vi har fått nya grannar! Så otroligt söta men de är nog lika busiga som de är söta. Full fart var eviga sekund med små sovpauser däremellan. Rod har inte fått träffa dem än men vartefter när de bott in sig lite mera är det dags. Katterna kommer nog bli rädda till en början men de lär sätta Rod på plats.
 
 
Imorse var jag hos sjukgymnasten på ett första besök. Nacken är betydligt bättre nu men det är fortfarande väldigt spänt. Jag fick sitta med en TENS-apparat under 25 minuter och på torsdag ska vi fortsätta med samma behandling. Då ska jag även få övningar för nacken att komplettera med och TENS-apparapten kommer jag att få utskriven så jag kan använda den hemma. Vi pratade om min kroniska värk i ryggen också och vartefter kan akupunktur bli aktuellt att prova där. Första prio är dock nacken som ska bli bra först!
 
Här hemma är det annars fortsatt sjukstuga. Olle fick hög feber igår och den håller i sig men ligger inte riktigt lika högt. Jag hostar, snörvlar och har ont i halsen och det låter som om jag dragit i mig en flaska whisky. Tur i oturen att jag ändå är sjukskriven den här veckan!
#1 / / Tessan:

Så himla söta alltså! Nu vill jag också ha en kattunge:-)