/ Lina /

Dunderförkylning

 Dra åt skogen vilken förkylning jag drog på mig efter sjukdomssvackan med feber och hosta. Tacka vet jag nässprayet! 
 
Vi är fortsatt hängiga här hemma men jag tror bacillerna har påbörjat sin utvandring ur min kropp. Äntligen! Jag börjar bli rätt uttråkad av att ligga här på soffan men även om jag är uttråkad så har orken har inte funnits till så mycket annat. Promenader till brevlådan cirka 250 meter bort har varit de här dagarnas dagsverke. 
 
Idag ringde jag och sa att jag kommer tillbaka till jobbet på måndag. Det har varit min plan i huvudet hela tiden eftersom jag de senaste dagarna varit i stort sett smärtfri. Bara för det så började jag att känna av nacken igår igen och idag är jag mera öm. Det är troligtvis inget annat än träningsvärk(?) efter behandlingen med TENSen men jag kan inte låta bli att bli orolig. Imorgon ska jag tillbaka till sjukgymnasten så jag får höra vad hon har att säga. Det är ingen idé att fundera så mycket mera tills dess men det är inte lätt med den här överanalyshjärnan..
 
Från en sak till en annan. Tipsar om att min syster har en tävling i sin blogg där man kan vinna ett presentkort hos Zalando. In och tävla vettja :-)